نادخ شکستم

خرید بک لینک
شکستم، نادخ هم شکستم ،با لبی تشنه و دهان صیام گرفته شکستم و مچاله شدم، با بغلی از محبت رفتم تا نبض بهم ریخته کسی رو که دوست دارم آرام کنم ، رفتم بگم من شریک غمتم و همپای شادیت ، رفتم بگم که اگر بی تفاوت همونطور که تو میگی برو برم ، و برام غصه ات و شیونت مهم نباشه ، پس چه فرقه بین عاشق و یه رهگذر عادی، ولی اونقدر تاختی که شکستم ، اونقدر تازیانه دل پرت رو به دل بی تقصیرم تازوندی که شکستم، من تقاص کسی و کسانی رو دادم که جلوی کلماتت نبودن ..و تو دیوار کوتاه عاشقی چون منو جای اونا نشونه گرفتی کلوخ ناسزا به اون زدی...بد جوری شکستم ...با لب تشنه شکستم ، بی افطار شکستم ، افطارم اسب لگام گسیخته الفاظی بود که روی غرورم وحشیانه می تاخت ، حالا این عاشق سر خورده که از گل نازک تر بهت نگفته ، سخت ترک برداشته شکسته و پر بغضه و داره پیش خودش محاسبه می کنه که هزینه عاشقی چقدره... .....کاش سنگ بودم و بی تفاوت که میگن وقتی سنگ باشی بتت میکنن و می پرستنت....شاید بی جهت نیست که خیلی ها عاشق آدمهایی با قلبای سنگی میشن....کاش قلبی از سنگ داشتم و احساسی از آهن

حیاط خلوت من...

ما را در سایت حیاط خلوت من دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 16 تاريخ: يکشنبه 28 شهريور 1395 ساعت: 5:45

صفحه بندی