حیاط خلوت من

خرید بک لینک

دلم گرفته و تو می بینی که روزای سختی می گذرونم ؛ می بینی که بهم ریختم ، عصبیم ، مدام با این و اون درگیر میشم ، غصه هامو می بینی و بجای همراهیم و آروم کردنم بی اعتنایی می کنی. اینه رسم رفاقت؟ ...چرا تو این آشفته گی روحم بیشتر شکنجه ام می کنی؟. تو  وقتی حالت خرابه ، خلقت تننگ میشه ، با من با دلیل و بی دلیل قهر می کنی ، عنان از کف می دم..... حالم خوب نیست. هر بار بهم می ریزی پیشتم و کنارتم . باهات تماس می گیرم . هزار ادا در میارم خوب شی ، حالا که من بهم ریختم تو کجایی ؟ حیاط خلوت من...ادامه مطلب

ما را در سایت حیاط خلوت من دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 7 تاريخ: شنبه 1 بهمن 1401 ساعت: 14:46

دلم برای یه دل سیر نوشتن تنگ شده..بعد عهد و بوقی وقت سر خاروندن پیدا کردم واسه یه جو نوشتن...اونم کمتر به حیاط خلوتش سر می زنه..هنوز یادداشتی رو به روز نکرده...مهم نیست..مهم اینه که پیشمه، پیششم...مهم روزای خوبیه که پشت سر میذاریم...چشم نخوره این روزای زیبام...کنار همیم و خوب نفس می کشیم ، حالا نه اون و نه من لحظه ای بی هم بودن رو نمی تونیم تحمل کنیم...اون حس رو کمتر به زبون میاره اما من میگم چه اینجا چه چشم در چشم زیباش... حیاط خلوت من...ادامه مطلب

ما را در سایت حیاط خلوت من دنبال می‌کنید

برچسب: چشم نخوریم,چگونه چشم نخوریم,چه کنیم چشم نخوریم,چکار کنیم چشم نخوریم,چیکار کنیم چشم نخوریم, نویسنده: بازدید: 30 تاريخ: يکشنبه 28 شهريور 1395 ساعت: 5:46

باز از اون حسای غریب که توش له له زدن عشق اومده سراغم...خب شاید بارون آخر اردیبهشت و نیم دور چرخ زدن تو شهر غم گرفته تهرون و خریدن یه مشت توت در کنار کسی که داره احساسشو با آهنگ ی که تو ماشین پخش می کنه فریاد می زنه این هوای غریب رو انداخته تو جونم...شاید

حیاط خلوت من...

ما را در سایت حیاط خلوت من دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 44 تاريخ: يکشنبه 28 شهريور 1395 ساعت: 5:45

شکستم، نادخ هم شکستم ،با لبی تشنه و دهان صیام گرفته شکستم و مچاله شدم، با بغلی از محبت رفتم تا نبض بهم ریخته کسی رو که دوست دارم آرام کنم ، رفتم بگم من شریک غمتم و همپای شادیت ، رفتم بگم که اگر بی تفاوت همونطور که تو میگی برو برم ، و برام غصه ات و شیونت مهم نباشه ، پس چه فرقه بین عاشق و یه رهگذر عادی، ولی اونقدر تاختی که شکستم ، اونقدر تازیانه دل پرت رو به دل بی تقصیرم تازوندی که شکستم، من تقاص کسی و کسانی رو دادم که جلوی کلماتت نبودن ..و تو دیوار کوتاه عاشقی چون منو جای اونا نشونه گرفتی کلوخ ناسزا به اون زدی...بد جوری شکستم ...با لب تشنه شکستم ، بی افطار شک حیاط خلوت من...ادامه مطلب

ما را در سایت حیاط خلوت من دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 27 تاريخ: يکشنبه 28 شهريور 1395 ساعت: 5:45

تنهایی خوره مغزم شده ، گداختگی این بی کسی ، ذهنم را تاول باران کرده...حس می کنم ترکیدن تاولهای چرکین فکرم را ، و می بینم چرکابه های آن را که جای خون ؛ شریان های وجودم را پر کرده...قلب ، قلب بیچاره من که مجروح عشق یک سویه است ، پر از چرک و خون و عفونتیست که ذهن تاول ترکیده ام به او حُقنه کرده...قلب عاشق به ظلم و اجبار فکر منزوی ، خون کثیف انزاوا را در کالبدم پمپاژ می کند...چه عاشق مفلوک و تنهایم من..
حیاط خلوت من...

ما را در سایت حیاط خلوت من دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 26 تاريخ: يکشنبه 28 شهريور 1395 ساعت: 5:45

صفحه بندی