او چندی پیش نامه ای برای من نوشت با این مضمون "ميايم و مي روم و رفتن و دور شدنت را آرام و صبورانه نگاه مي كنم...از هم دور مي شويم مثل دو تكه پاره ابر در باد...."
من ماندم در طوفان ، او رفت با نسیمی کوتاه ، تلخ و سرد و سیاه با کلماتی دلخراش پر غیض ...
حیاط خلوت من...ما را در سایت حیاط خلوت من دنبال میکنید
برچسب: حس این روزهای من, نویسنده: بازدید: 18