حیاط خلوت من

متن مرتبط با «چشم نخوریم» در سایت حیاط خلوت من نوشته شده است

چشم نخوریم

  • نیلوبلاگ

    دلم برای یه دل سیر نوشتن تنگ شده..بعد عهد و بوقی وقت سر خاروندن پیدا کردم واسه یه جو نوشتن...اونم کمتر به حیاط خلوتش سر می زنه..هنوز یادداشتی رو به روز نکرده...مهم نیست..مهم اینه که پیشمه، پیششم...مهم روزای خوبیه که پشت سر میذاریم...چشم نخوره این روزای زیبام...کنار همیم و خوب نفس می کشیم ، حالا نه اون و نه من لحظه ای بی هم بودن رو نمی تونیم تحمل کنیم...اون حس رو کمتر به زبون میاره اما من میگم چه اینجا چه چشم در چشم زیباش......

    ادامه مطلب